Saturday, April 30, 2011

[PROMOTION] Dapatkan Blackberry Bold 9780 (Bold 3) dan Blackberry Torch 9800 hari ini!!!


Hye uuooolllsss!!! 


korang semua ada tak berangan-rangan nak beli handphone apa yang memudahkan korang nak berhubung dengan rakan-rakan dan famili tercinta? nah! dekat sini aku nak canang sikit 2 model terbaru dari Blackberry, Blackberry Bold 9780 (Bold 3) dan Blackberry Torch.


So,dekat sini Celcom ada menawarkan satu promotion yang hebat untuk penggemar Blackberry. khas untuk pengguna yang ingin mendapatkan Blackberry Bold 9780 (Bold 3) dan Blackberry Torch.



Blackberry Bold 9780 (Bold 3)

The new Bold™ 9780 is a step up from Bold™ 9700 with superior enhancements.Polished with a 5 MP camera and a 512 MB memory. Yet, at the core of its fantastic appeal is the new BlackBerry® 6 OS. BlackBerry® Bold™ 9780 is an obvious enrichment.


 Ini antara model baru dari Blackberry yang tengah kecoh diperkatakan. pengganti kepada Blackberry 9700 (Bold 2). apa yang istimewanya Bold 3 ini jika nak dibandingkan dengan Bold 2? Bold 3 ini menawarkan quality kamera yang jauh lagi baik dari Bold 2. 5MP berbanding 3.1MP (Bold 2). Storage untuk Bold 3 adalah 2 kali ganda lebih tinggi dari Bold 2 iaitu 512MB berbanding 265MB yang dimiliki oleh Bold 2. so lepas ini korang boleh simpan video, lagu dan gambar yang lebih banyak! dan yang paling best! Bold 3 digerakkan dengan OS6 berbanding OS5 yang dimiliki oleh Bold 2. maknanya. Bold 3 akan lebih laju umpama kilat. tiada lagi kes hang-hang. haha. nak lagi? ha! Bold 3 ini mempunyai battery yang paling tahan lama sekali dalam keluarga Blackberry. 6 jam bercakap tanpa henti dan 38 jam music tanpa henti. iPhone boleh buat? haha. 


if korang nak tahu keterangan lebih lanjut korang boleh la ke 'Celcom Blackberry Bold 9780 (Bold 3)'. Dan kalau nak tahu harga yang lagi murah boleh kontek aku.. Aku mesti bagi korang puas hati punya dengan harga aku.. Lebih rendah dari harga pasaran..


Blackberry Torch 9800


Hah! ini lagi satu model Blackberry yang orang duk gila-gila kan. Blackberry Torch 9800. paling best dia boleh touchscreen and at the same time still mengekalkan QWERTY keyboard. Celcom menawarkan dengan harga RM2188. so, if nak tau info lebih lanjut bolehla korang ke 'Celcom Blackberry Torch 9800'. Tapi kalau korang nak dapatkan harga yang lagi rendah boleh kontek aku.. aku akan kasi harga baeekkk punya untuk korang.. jangan risau..



Untuk harga pakej celcom boleh rujuk sini.. Bandingkan harga kami!!!




p/s: Kalau ada saper-saper dekat luar sana minat nak pakai blackberry boleh text aku.. Aku boleh bagi harga lebih rendah berbanding yang lain yang jarang kamu semua dapat dekat luar sana.. Insyaallah kamu-kamu akan puas hati..






::  bye uOOLlllss!!  ::
A U F I R H A N | R O S L A N D  
i'm amazing,just with the way i am..


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...