Wednesday, April 20, 2011

[KISAH BENAR] Perkara paling annoying pernah aku lalui..

~kisah benar seorang yang bernama manusia..






"Aunty, tandas ada tak?? Rasa macam nak ngencing.. Takleh tahan lagi dahh ni.. hehe"



"Ada-ada dekat belakang sana tu.. sebelah stor dekat bahagian dapur.. Bibik tolong tunjukkan untuk dia.."




Bila aku masuk tandas, macam tandas awam.. Bayangkan rumah macam istana lah konon.. besar tahap gampang, ada siwingpool bentuk love laa, orang gaji ramainya macam staff dekat klcc, anak gadis cantik macam Lisa Surihani.. tapi tandas mengalahkan tandas awam bayar 20 sen.. ceh!! tikus bergenerasi generasi dah.. hampeh!




==============================================




"hai dik, buat apa sini sorang-sorang.. bahaya tu, meh abang sayang temankan..boleh??" (lembut gigi dari lidah)



"boleh jugakk tuh.. lagipun adik takut kena kacau dengan pompuan-pompuan dekat sini bangg.." (suara mengalahkan pakcik aku.. garauu semacam!!)




bila 'awek cun tapi suara gaaaaraauu' mintak num fon... Kalau tengok muka memang meleleh air liuk den.. tapi bila dengar suara.. Lagi garau dari suara aku.. ohhh.. tidaakkk makk!!!! mak nyah rupenyerrr!!! pleeaasseee laah!!!



==============================================




"wei, cuba kau tengok kakak dekat kaunter sana tu.. punyalah tak senonohnyer.."



"ape kebenda jangg?? aku tengok okayy jer.. muka cantik aper.. ada hidung mulut tak senget rabut tak botak pun.."



"tapi cuba kau bayangkan kalau laki tak zip seluar macam normal laa.. selalu terjadi.. tapi kalau pompuan, tak zip,terbukak macam tu.. tak ker menggangu batin lol!!! cuba tengok!!"



"oooopppooocooott!!! aaaastaaagaa.. patut laa kau duk gelak sorang-sorang dari tadi lagi macam orang gila kan.. memang terbaikk aahh kakak tu...kahkahkahkah.."



Masa tu aku and geng tengah layan bola spurs lawan madrid dekat gerai dekat medan selera .. ada ke patut kakak tu lepas ngencing tak buat checking dulu sebelum keluar jamban.. hahahaha.. sampai pecah perut kitorang gelak.. yang sedihnya, dia tak perasan langsung pun.. sampaikan boleh lagi datang dekat kitorang ambik duit kami bayar..kahkahkah..



==============================================




"wei, jauh lagi ker stesen minyak?? aku dah tak tahan sangat dah ni.. asyik kentut jer dah laa busuk,satu bas bau tau.. aku takut TERberak jer dalam seluar ni.."



"Aku rasa dekat depan tu ada kedai makan.. mesti ada tandas punya.. nanti aku suruh pok hassan berhenti dekat situ.."



"cepat sikit.. aku dah tak tahan sangat dah ni.. sempat ke tidak pun belum tentu ni.. Sakit perut dari pagi tadi lagi.."



"kau pun agak-agaklaa.. jangan kau terberak dekat atas bas ni dah laa.. satu bas kena kau tahu.. aku tak mengaku member kalau kau buat hal.."



"takleh nak tahan dah ni.. tak makan saman dahh.. kau nak cakap apa pun cakaplahh.."



Tak sempat-sempat berhenti ehh.. member aku awal-awal lagi dan terberak dalam seluar.. Mana tidaknyer, asyik kentut jer.. Padahal bas dan berhenti pun.. Sebab nak cepat sangat, apa lagi kalut laa.. tak ke kesian satu bas duk hidu bau sepanjang dari kelantan ke kl.. tambah-tambah budak laki sebab duk area belakang.. lol..










p/s: dipersilakan untuk siapa-siapa yang ada pendapat atau sekadar untuk memaki hamun.. silakan.. *tangan didada mata keatas..



::  bye uOOLlllss!!  ::
A U F I R H A N | R O S L A N D  
i'm amazing,just with the way i am..


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...