Tuesday, January 4, 2011

:: (HOT!!) diA biKin OranG MenAnGis Air DArah dAN BOleh Buat OrANg KeTAwA pEcaH PerUt HanYa deNGAn gamBar daN LUkisaNNya??



Semua tahu siapa dia?? Kalau aku citer sikit sebanyak mesti korang kenal saper dia.. Orangnya stylo..baik budi bicara..aishh..tak pasal pasal aku nak describe pasal dia.. Korang nanti tengok lah sendiri dia punya blog.. Apa yang berani jamin dan aku berani bet.. Korang takkan marah aku.. Gua sanggup potong jari la wei kalau blog dia tak menarik..



DAH!! cukup cukup..laukku cukup masin..tak perlu kau tambah garam..HAHA..sudah sudah.. Jom pakat mai godek sini.. Korang semua kenal tak saper Zack Zukhairi (bukan nama sebenar) ??? Saper yang kenal tolong maki hamun  aku please.. Okeyyhh!! cukup! HAAaa.. Kalau korang semua nak tahu si Zack ni la yang aku duk umpat umpit ni..



Korang bukak sendiri dan jemput sila tolong lah baca entri entri dia.. Fuhh!! Sumpahh best kot.. Entri dia menarik semua.. Dia ni famous amos la dengan lukisan dan hasil tangan kreatif dia.. Maklumlah gifted!! 



Yang jadi masalah hal ehwal negara sekarang ni.. 
Mana dia menghilangkan diri??
Adakah dibuat orang??
Sihatkah beliau ataukah??
Mengapa tidak update blog??
and so on..




Latest post before dia lesap..
On 24 Ogos 2010 with Dua Jiwa. (klik untuk gemuk!!)

..
..
..
..
..
..
..
..
..
Dan kemunculannya...
On 3 Januari 2011. with Retro Cyber Cafe. (klik untuk gemuk!!)



Lama tak dia menghilang??Ramai jer yang menanti nanti.. Inilahh orang tua kata tuah untung badan..HAHA.. Kalau kira guna jari kaki lebih kurang
4 bulan kurang 10 hari.. Lama menghilang tapi muncul dengan post "Retro Cyber Cafe" jer.. Sebab apa dia menghilang kan??Tak mungkin lah quit dari blogging kan? 

"Payah biler laptop rosak ni..",katanya..

Itu sajer jawapan darinya...






Sekarang jom kita kenal pulak siapa si Zack Zukhairi ni..artis murahan ker?? model jalanan ker? buruh kasar ker? atau pak cik jual keropok tepi jalan?? ataupun Sultan??


jom tengok bawah..
Sultan rupernya..orang nogori sembilan. (klik lah untik gemuk!)


Aku follow dia sebab blog dia best.. Mak cik aku suka dia sebab dia selalu buat mak cik aku nangis.. Nenek aku obses sebab dia tak macam nenek aku,dia ada gigi.. Awek aku minat dia sebab dia stylo macam aku.. Mak aku sejuk tengok dia sebab dia sempurna,tak cacat.. Korang pulak?? Takkan la takde yang suka dia jugak.. Pastinya agak ramai tapi mungkin bagi dia sikit jer baru stakat lima angka follower..lima angka jer..aku pom tiga angka.. HAHA..perasan!


Cuba tengok angka ni...
ayooyooooiiii...ramai betoooiiii noooo...wahwahwah...



Korang semua blehla usyar usyar godek godek tekan tekan intai intai tengok blog dia.. Hasil lukisan gambar dia pun dah lama tersebar kat Facebook.. Kira okayy lah kan?? Patut lahh famous amos semacam.. Nak dijadikan cerita.. Dulu, kezen aku ni selalu jer tunjuk kat aku dia punya video lukisan cerita..lukisan demi lukisan yang bercerita berlatar belakangkan lagu sayu sedu.. Touching abes ahh.. Tapi dulu aku belum kenal lagi saper Zack ni.. Sejak aku suka main benda haram ni lahh aku kenal dia.. Mula mula lagi aku dah kenal.. 



p/s : tunggulahh aku jadi famous macam dia.. barulah korang semua nak tegur aku.. follow aku..HUAHAHA..





::  bye uOOLlllss!!  ::
A U F I R H A N | R O S L A N D  
i'm amazing,just with the way i am..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...