Monday, January 3, 2011

:: HERE!!! i'm CoMing AgaiN With NEw Face..NeW temPlate..nEW HeAdeR..New StyLE..NEW StoRY..neW TraDEmaRK..hOOyasS!!

i'm coming...
Firstly, header untuk yang dulu aku lupa la nak ambik dia punya gambar..kalau korang nak godek godek gambar bolehla kat page www.digitalmukmin.com.. sumpahh gambar dia semua cun melecun..yeaahh..  blehla ambik buat header korang ker..sebab header aku dulu yang gambar atok tua kerepot tu pun aku ambik kat situ..tapi kena la mintak..okayyhh!!

So,now for my new and latest header..


before editing..gambar yang original punyer..no no edit..

and after edited

..
..
..
..
..
..
..


tadaaaa...

after editing..dah tak original dahh..dah edit noo..
Pic by:nijephoto
Edit by:aku sdn.bhd.
Location:no.413,Sweet Garden.




Template pulak aku pakai "Awesome Inc. Template". Itu sajer sebab aku malas giler dowh nak usyar usyar template ni.. Lagi lama aku cari,lagi takde la yang berkenan jawabnya..macam cari awek jugak..yang ada depan mata,rembat terus..HAHA..sebab tu sampai sekarang mana ada awek lagi..(versi promote..HAHA) Aku pakai yang kosong jer sebab blogger mulut leser semua pakai kaler plain jer..aku tibai jelah..




Layout dulunya sebelah kiri gajet haram tuh..Pun aku dah ubah pusing tang kanan pulak.. pendirian aku untuk layout ni aku letak kanan sebabnya kanan lebih afdal..HAHA..(takde kaitan langsung..) Ntahla..aku rasa macam rimas jer bila kat belah kiri sebab kebanyakan blog belah kiri..uuuyaaiii..


 
Korang tengok sendiri trademark aku kat gambar bawah ni..dulu dan kini..harapannya lagi stylo..Apa komen korang??!(komen kat bawah sana oke..)




dahulu kala..
AP86-hanya tinggal kenangan sebab sekarang ni dalam proses penjualan..
Pic by:bapak bin atok.
Location:Tempat Kerja beliau.




kini begini..
Pic by:aku bin bapak.
Location:Wakaf Arak Kg. Padang Siam





Yang sebelum sebelum ni aku always ending post aku dengan bendalah ni..simple and just nice.. takde lahh serabut sangat kan..tapi ...


::  S  E  K  I  A  N  ::
A U F I R H A N R O S L A N D





untuk yang terbaru keluaran aku sdn.bhd. aku tukar ayat sikit jer..sajer..tukar tukar. Sebab nanti korang bosan tengok benda yang sama..cuma tambah trademark skit..but i realy mean it! okeyyhh!


:::  bye uOOLlllss!!  ::
A U F I R H A N | R O S L A N D  
i'm amazing,just with the way i am..



dan tahun ni aku nak lagi banyak berleter daripada tahun lepas..alaa..lagipun aku baru lagi..masih bayi kecil yang hanya tahu tidur bangun isap susu jer.. so,berpadalah sebagai bayi kecil yang kiut miut..takde lahh post aku gempak mana pun..dan macamlah yang korang punya pulak pulak gempak giler..sendiri mahu ingat oke..


Thats all..tamatlah sudah segmen menguji kreativiti bersama abang stylo..HAHA..kita jumpa lagi di tempat yang sama dan waktu yang lain.. ohaiyo gozaimasu semua!!




p/s:tahun baru ada anak luar nikah baru ker??berapa ramaikah?







::  bye uOOLlllss!!  ::
A U F I R H A N | R O S L A N D  
i'm amazing,just with the way i am..



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...