Wednesday, December 15, 2010

:: BuRuNG-bURunG HanTU sERbu MeLaKA?? ApA dAH jAdi??

RiDErS-ridERs MYLAMOC kONVOi 
kE ASEan CUp 201O 
di LiTAr StAdiUM HanG JEbat, MELaKA!!

Aku sajer jer post semua bendalah ni.. Just nak share dengan korang semua apa yang aku dah abiskan masa weekend hari tu.. Dah lama benor aku tak follow aktiviti haram kelab ni.. Sejak aku sambung study..(bunyi macam study jauh jer.HAHA..) So,this time aku join balik.. Alang-alang YAMAHA sponser.. Duit minyak, tambang tol, McD, siap dapat t-shirt lagi.. 
"Selamat menonton!!!"

"melaka kami mai!!"
(gambar diambil di perhentian ke-tiga Petronas Air Keroh,Melaka.)
Sebilangan pemilik burung-burung hantu yang menyertai konvoi tersebut..
Ada yang single rider, ada yang berduet.. HAHA.. Mana satu aku??

(gambar diambil di kedai YAMAHA di Melaka.)
Serbuan ke Litar Stadium Hang Jebat,Melaka bersama-sama rider 135LC..
Gandingan SELANGOR, JOHOR dan MELAKA.

(gambar sebelum pelepasan oleh wakil daripada sponser YAMAHA)
Ni baru sikit.. Sebab event kecik.. Kalau event lagi besar, lagi riuh la bunyi ekzos..
Rider pompuan pun ada.. Ada bran tak rider-rider 'jantan' lain??

(gambar diambil semasa on the way ke litar Stadium Hang Jebat)
Terpaksa berhenti di bahu jalan..Time ni marshall kena mrah dengan pak polis..
Sebab tahan lalu lintas sesuka hati..HAHA..

(gambar diambil di tepi highway Melaka Bandaraya Bersejarah)
Panjang lagi kot belakang nuuhh.. Saper yang tak masuk gambar ni maaflah yer..
Panjang sangat beraturnya.. Frame pun dah tak muat dah..

(gambar ni time pak tengah briefing dan bagi warning)
Dua orang jer official Inspektor yang ditugaskan follow kitaorang semua..
Memang susah la nak kawal.. Nasib ada marshall..

tadaa!!* Korang tengok betul-betul..buka mata luas-luas..
Ada persamaan kan logo MYLAMOC dengan OWL?? Betul tak??
Sebab tulah aku panggil geng kiteorang ni geng burung hantu..

p/s : click (here) 
        Next event konvoi ke PSK11


::  S  E  K  I  A  N  ::
A U F I R H A N R O S L A N D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...