Friday, September 23, 2011

hey! thats my new baby.





.alhamdulillah.






Firstly, thanks alot dekat mudah.my. sebab sebab banyak membantu aku dalam aku punya bisnes. Kalau dulu aku tak pernah percaya dengan bisnes internet. But now, bila aku dah berjaya aku terus percaya. tiada ragu lagi. hoyas hoyas hoyas. Kalau dulu tak pernah deal dengan masyarakat luar, sekarang aku lebih berani untuk deal dengan pihak kedua. alhamdulillah. satu kemajuan bagi diri aku.







Next, that's my new baby!!!













next to me always.




Untuk lebih menarik lagi aku letak casing ed hardy. 
punyalah style. gayanya ala ala macam ni.
Korang rasa its eye-catching OR just annoying? give me some respond please...






















And maybe this will be the next!!! wtf?? 





















Insyaallah. Jika ada rezeki nanti. Bolehlah merasa pakai gadjet yang canggih manggih ini pulak. Tak nak pakai duit mama papa. nak cari sendiri. nak beli sendiri. Girlfrieend cakap bila besar macam aku kena belajar berdikari. Semua kena belajar cari sendiri. BUT now aku berjaya!!! alhamdulillah.











p/s: Doakan aku murah rezeki. nanati boleh belanja korang. =)





::  bye uOOLlllss!!  ::
A U F I R H A N | R O S L A N D  
i'm amazing,just with the way i am..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...