Tuesday, February 15, 2011

:: Kitaorang Tak Sambut Valentine Day !!! Kitaorang sambut Happy Birthdayy !!!




15.02.2011
Happy Birthdayy,Teddy!!!

Zuhei / Ted / Teddy / Boy / Gemokk


Selamat Hari Jadi..
Selamat Hari Jadi..
Selamat Hari Jadi Teddy..
Selamat Hari... Jadi...

ALLAH selamatkan kamu.. 
ALLAH selamatkan kamu..
ALLAH selamatkan Zuhair Zulkifly..
ALLAH selamatkan kamu..


Sekian sudah majlis hari jadi dari aku sdn. bhd. HAHA.. Puas hati aku kenakan member rumah aku sorang ni.. Plan aku menjadi kali ni.. Tak kisahlah takde tepung gandum+telur+kicap pun.. Air kumbahan pun jadi lahh.. Asalkan birthdayy boy kena  dengan aku malam ni..HAHA.. (tak puas gelak). 



***

Lagi gambar di bawah ...

Teddy masa zaman sekolah.

Mungkin ketika bersama pasukan gamelan sekolah.

Pelajar Asasi Kejuruteraan UiTM. *Uitm Di Hatiku.
Bila Mikeyy, Shah dan Teddy masuk air.. macam ni lahh.

Lomography inilahh hobby si gemokk ni..

p/s: Kalau ada  masa boleh tengok video kat bawah ni.. Macamana aku buat bang bang boomm!!! Cayalah !!!


@Bang bang Boom!! (Part1)
@Bang bang Boom!! (Part2)











::  bye uOOLlllss!!  ::
A U F I R H A N | R O S L A N D  
i'm amazing,just with the way i am..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...