Wednesday, February 23, 2011

GiveAway Edy : KATA KAU!

~Segmen Contest.

Ntah kenapa tetiba kena tag dengan si Uncle Usop's Son a.k.a man yusoef.. Kata beliau sebab aku ni suka hadiah.. HAHA.. Jangan jeles yea man kalau aku menang.. Lagi rambang la mata kau nanti, man.. HAHAHA.. 




"GiveAway EDY : KATA KAU!"


Setelah lebam tangan lenguh segala pinggul dan tulang rahang duk baca entri-entri aku pun tibai jer copy paste gambar dekat bawah ni..


tadaaa.. "PERFUME!!!" Ini sahaja yang aku dapat..


"Giorgio Armani penghias pelamin,
sesuai diguna sebelum berkelamin.."



HAHAHA.. Rasa nak gelak baca caption aku ni.. Puas aku cari caption untuk gambar perfume ni.. Last-last aku tibai jer.. Kalau ada rezeki dapat menag rayban cukuplah.. Boleh buat bergaya pergi surau nanti dekat kampung.. HAHA.. 




Kali ini aku nak tag member rumah aku sebab dia belum pernah join contest haram kejadah macam ni.. Aku rasa kalau dia masuk yang ni mungkin yang first time la..

@shahzik


Tarikh Tutup : 12 tengahari pada 28.02.2011


p/s: Kepada readers yang berminat untuk join boleh << KLIK SINI >>
        Selamat Maju Jaya Semua!!!









::  bye uOOLlllss!!  ::
A U F I R H A N | R O S L A N D  
i'm amazing,just with the way i am..


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...