Tuesday, September 6, 2011

langkah bermula...









first of all.. i'm very happy.. and syukur alhamdulillah..

korang pun kena lahh tumpang happy jugak..
pasai apernyaaaa sebab aku sekarang dah masuk era baru..
bukan tahun baru.. tapi era kehidupan yang baru bagi aku..
bergelar seorang pelajar ijazah sarjana muda uitm jurusan kejuruteraan..
setelah lebih kurang 5 6 bulan menjadi penganggur terhormat.. HAHAHA..
baru sarjana muda.. belum belum lagi sarjana jer..
hopefully lahh nanti aku dapat further study sampai Phd..
....amiiiinnnnnnnn...















tapi kan.. dekat atas aku mention aku ambik jurusan kejuruteraan bukan??
yang sebenarnya aku sedang usahakan untuk tukar aku punya jurusan..
sebabnyaa.... aku rasa aku perlu tukar lahh sebelum terlambat...
dan nanti aku nak ambik jurusan PERUBATAN.. HAHAHA... Amamcam geng??
memang lah sesuai sangat dengan aku kan.. budak macam aku ambik MEDIC??
impossible kan?? tapi kenapa?? Korang jangan pandang rendah pada aku okayy..
belum cuba belum tahu!!!


tanggungjawab korang semua sekarang..
cepat-cepat tadah tangan tunduk muka..aminkan doa aku..

"Ya Allah, kau permudahkanlah urusan pertukaran jurusan sahabatku ini.. Moga-moga kau telah mengaturkan yang terbaik buatnya. Tiada siapa yang tahu melainkanMu 
ya Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.."

aaaamiiiiiiiiiinnnnnnnn..







p/s: Doakan aku berjaya dalam aku punya study okayy!!! Bukan MEDIC lah tapi LAND SURVEYOR. Tq so much guys!! 







::  bye uOOLlllss!!  ::
A U F I R H A N | R O S L A N D  
i'm amazing,just with the way i am..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...