Saturday, August 27, 2011

KECEWA dengan cetakan media !!!









Kalau korang tengok dekat bawah ni.. printing semua jadi double line.. kabur dan jugak blur.. maybe sebab syarikat printing kot yang jadi punca.. Yang aku bengang gila ni, jarang-jarang aku masuk paper, time tu lahh printing condition buat hal. walllaaaaaweeeii.. apa kes ni? Ada orang sabotaj aku ker apa ni?? HAHA..











Korang tengok sendiri la.. Memang di tahap yang AMAT SANGAT mengecewakan.. Kesian dekat aku.. sedih sedih sedih.. Kalaulah aku amcam SITI NURHALIZA ker LISA SURIHANI ker, DATO NAJIB PM ker takpe lahh.. HARI-HARI masuk paper wooo..




Nak simpan keratan akhbar tu pun takde selera.. #jiwakukeciwahatikugundahgelana..







p/s: Doakan aku dapat survive dalam arena sukan ini.. ameenn.. TQ semua. Salam peluk cium korang semua!!! bye.







::  bye uOOLlllss!!  ::
A U F I R H A N | R O S L A N D  
i'm amazing,just with the way i am..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...