Wednesday, July 6, 2011

[GAMBAR] First time buat KERJA HARAM ni best jugak!!!

hye uuooollllss...
setelah sekian lamanya aku menyepi..insyaallah kali ni aku takkan biarkan lagi bersepah bersawang sana-sini.. Great thanks kepada siapa-siapa yang still sudi godek-godek sini.. sebenarnya banyak yang menarik kat sini.. nak tahu kenalah usyar sendiri beb..




Entri kali ni lain sikit.. aku dah start snap picture dengan kamera pinjam, edit pakai simple stuff dekat lappy kebas mama punya and post entri ni pun tibai lappy kezen aku punya.. Bila laa agaknya nak guna yang sendiri punya kan.. berjanggut dulu la jawabnya.. hikhikhik..




Aktiviti : Pertandingan Mewarna Ahli Kelab Nuri.
Tempat : Sekolah Rendah tempat adik aku belajar.
Tarikh dan Masa : tak lama dahulu.

 

Tiada niat lain selain nak promote adik sendiri.. HAHA..
ada iras-iras aku tak?? cuu terai nengok..
dulu time kecik aku lagi hensem jika nak dibandingkan.. =)

powerr!!! breakfast tak main laa nasi lemak kantin..
nanti obesiti jadinyer.. HAHA.. aku bagi makan KOKO KRUNCH tu..
sekali sekala bagi dia semangat sikit nak mewarna..
tengok lah tu bukan main lagi syokk sampai tak pandang lensa..


Tadi time lapar muka seposen jer mintak dekat abang nak KOKO..
sekarang dah boleh gelak tak ingat dunia yer..
Mulut pun dah ternganga bila perut dah boroi kann.. HEHE
aku dah cakap tadi budak ni hensem.. kecik-kecik lagi dah stylo..
besar-besar nanti mesti perangai macam abang.. kemas dan bergaya..
saper tak kenal dia.. Raper tu..
oopsss.. pantang dengar lagu..

baju FREE dah dapat.. colour FREE pun dah dapat..
beg nuri FREE pun dah dapat.. buku FREE pun dah dapat..
makan FREE pun dah dapat.. aaii dikk.. untung semua FREE..
now dah tiba masa nak mewarna pulakk..


Aii.. tangan macam bukan tangan lelaki jer.. ada jam pink tu..
Yang dekat atas tu tangan adik aku.. dekat bawah tu penyeri jer..
Teruskan dik.. Nanti abang datang 30 minit lagi..
Tak sabar-tabar nak balik ker tak sabar nak tahu pemenang tu dik.. duduk dulu..
Yang abang Ropi ni pun satu.. Lambat bebeno nak buleh ke ngumum nyer..
Nak tunggu NURI lahh katanya.. hempeh betul.. nanti kita tengok NURI jap lagi..
JOM.. tengok tuu.. NURI dan KOKO..
sebab tu lah kawan-kawan kelab ni dipanggil Kelab Nuri..
moscot pun nama NURI.. burung NURI..
semua dah eksited dah.. tangan semua dah lambai-lambai nak balik.. hehe.

Sesi beramah mesra dan uji minda bersama moscot NURI dan KOKO..
yang mana boleh jawab soalan dapat la hadiah.. yang lain dapat tengok jelah.. HAHA..
Macam biasa bila dekat tempat awam macam hari tu..
ada sahaja lah yang emak hilang anak.. anak hilang mak.. bapak hilang mak pun ada..
Macamana laa benda macam ni boleh jadi.. DJ tu dah macam DJ supermarket..
"sesiapa yang ada kehilangan anak bla bla bla sila ke meja DJ dengan segera.."
apa pun tak bleh.. Jaga anak sendiri pun boleh hilang..







p/s: korang doakan lahh aku murah rezeki dapat beli stuff sendiri yek.. bukan main redah jer pinjam yang orang lain punya..kalau pinjam takpe, kalau tibai macamana?? hikhikhik.. amin. =) 

AND 

abaikan typing error dan jugak gambar yang tak seberapa tu.. wuhhuUu..










::  bye uOOLlllss!!  ::
A U F I R H A N | R O S L A N D  
i'm amazing,just with the way i am..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...