Wednesday, March 23, 2011

:: Apa yang bestnyer UiTM berbanding UPM???

Kalau korang semua penah dengar si man pernah post entri dia pasal kelebihan UPM berbanding UiTM.. Tapi kali ini aku nak tembak si man pulak..HAHA..


Post kali ni simple jer..macam biasa, aku suka ketengahkan gambar yang aku snap guna gadjet member aku.. Moga moga aku cepat cepat la dapat beli gadjet sendiri.. AMIN..
Apa yang ada dekat UiTM tapi takde dekat UPM??


bangunan blok FPTP bertaraf dunia class A 16 tingkat..
rooftop yang digemari student untuk photoshot..

scenery from rooftop tingkat 16 bangunan FPTP..
warna warni blok blok fakulti pada malam hari..
 tangga "batu cave" dari fakulti ke kolej kediaman..
anggaran kasar sebanyak 200++ anak tangga..fuyoo!!!
(abaikan member aku tu...)

kolej kediaman seakan kondominium mewah... cukup selesa.
Caferia kolej direka mirip UFO..canggih manggih bukan!!!

Pic by : aar (aku) & syahmi (miki)



Amacam?? Memang best kot study UiTM berbanding UPM.. Lagi lagi dekat UiTM Puncak Alam.. HAHAHA.. semua gambar diambil khusus dari kampus UiTM Puncak Alam...



p/s: Tempat jatuh lagi dikenang, inikan pula tempat bermain.. Hujan Emas di negeri orang, hujan batu di negeri sendiri, lebih baik hujan batu di negeri sendiri..





::  bye uOOLlllss!!  ::
A U F I R H A N | R O S L A N D  
i'm amazing,just with the way i am..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...