Monday, January 24, 2011

:: Apelah yang semua orang tengah melalut dan merepek ni?? Atau memang laman sosial facebook itu dicipta untuk semua ini??

Antara post post di facebook dalam tempoh 24jam lalu.. Macam macam ragam dan telatah betullah manusia ni.. Setiap orang ada jer yang berlainan.. Sebab tu facebook ni famuos amos.. Boleh buat kamu semua tergelak kadang-kadang..boleh jugak buat kamu menyampah dan meluat bukan.. whatever..
 
@bila malam
pukul 3.10 a.m skg... mate xleh tdo.. badan saket2 .... perut lak mengidam nak makan keropok ikan.. so, dgn gigihnye ak menggoreng keropok di pagi hening... huhu.. -kayc
thanks to all my housemate,, we really had a great night tonight..HAHAHAHA :p -mickey
pukul 3 pagi : Samhana Mohd Sani cakap bhs indonesia,Tengku Nur Ain nyanyi lagu hindustan :P -khairah
sekian saje kisah aku malam nih .. aku nk p study laaa .. mmg tamat riwayat aku lau dok melayan fb nih .. ahahha :D mintak maap kepada mangsa mangsa yang jadi gila. disebabkan kisah 'katak bawah tempurung' korang jadi makin gila .. ahahha :D -nissa
aaa taley tido... hahhah nk cari torrent p ramlee la.. sape tau kat mana??!! -fizie
ok gudnite everyone :) -fendi
at last ! level 26 jgk ! phewwh . baru nyenyok nk tido neh .. -aisyah
Mission malam ini:Cari material for project Computing.Siapkan tutorial fizik.then tidur.:) -haiqal
thanx alot to my beloved mother(Zariah Em) and my aunt(Ema Em) sbb semlm n juga my cousin(Wan Nurzhafarina) kerana sudi menemani .. ^.^  -shahzik
 
@menjurus keagamaan
Alhamdulillah dapat kurang kan kekusutan jiwa ni lepas meluahkan perasaan pada seorang sahabat. :)kesimpulannya, saya si makhluk jahat. kan? huhu..Terima Kasih awak,thank you! -izyan
bukan persoalan kahwin awal itu yang utama.. Prsoalannya adalah bagaimana kita memandang persoalan 'kahwin' itu sendiri.medan utk suka ria,atau medan mlgkapkan separuh agama... persediaan harus dibuat seawal semalam!(ada gaya nak kahwin dah ni..kah2) -nije
Habis sudah hari Isnin yang hectic.Alhamdulillah.Esok pula ada kuiz.Thanks to Huzaifah Muhammad Diah sebab explainations yang best.Selamat datang kedunia blogging kepada Amani Hmzh.HAHAHAH.Tumblr pun not bad juga lah.XD -haiqal
Ya Allah, aku memohon kepada-Mu keafiatan (sejahtera) dunia dan akhirat... -hilmi
 
@mood perasan
gua dah wat kad bank bwu..18 ringgit..sob3...weh..pengawai bank 2 dhla garang..seram aku.. (^_^) -noona
jumpe shahrul idlan talaha depan mata is nothing compared to jumpe org yg aku-tak-kenal-bakal-doktor-yg-tgh-blajar-kat-newzealand-yg-nmpk-gaya-mcm-reliable-boleh-buat-jadi-laki-nih HAHAHA :D -elin
kowang . grang cgt ke mke esya semalam ? adoyy ~ xnk ar cmny . 9t sume owg lari tgk mke guE . huhu . :P -eisya sobri
Kamu nampak apa dihadapan kamu? Apa ada dibelakang kamu???? -fikri
yes,ari ni blek xberpeluh.......
*muke excited sebab 1st time nek bas UiTM.....=)  -nasa
Tiada saat yg lebih mengembangkan hidung selain saat gadis2 bersorak ria melihat gerak-geri ku bermain basket... huhuhu -radzi
 
@pengistiharaan
my hotlink number is temporarily out of service. harap maklum -aiman
ni number baru aku 010378XXXX.save & contac la :) -syafiera
hari ini adalah hari cuti bagi aku...HAHAHAHA..  -fuzien
decision after decision need to be made... but dis 1 decision gonna change ma whole life.. thnx to umi coz guide me through all of dis darkness,... -rifdi
this might be the very tough decision to made. -fendi
hello kawan2 esok dah nak exam final semester 1! doakan aku yer kawan2...skarang tengah study marathon, sbab last minute bru nak study. dakpe2, azam bru semester bru nak study daripada awal2 lgi.bye -ajid
saya baru belajar maen basketball la! -fizie

@ketidaksabaran
Chinese New Year...lambatnya -dani
hari ahad 30/1..cptlah dtg......hehehe -yusuke
cepat skit ary jumaat leyh x...aku nk cuti n anta mtor ni -epul mylamoc
sapo balik nnt CNY? cepattttttttttttttttttttttt arrange somethingggggggg! :D -nizar
sedang menghitung hari .. -fatihah
cuti start 28 tp aku balek cpt siket. Hehe -hafizuddin

thats all...
p/s : kalau ada siapa-siapa  yang tergolong dalam golongan orang-orang atasan sana tu.. Harap maaf.. Tiada niat untuk mempersendakan atau menunding mana-mana pihak.. =)

chill !!! keep on smiling because someone gonna miss me.. =)


::  bye uOOLlllss!!  ::
A U F I R H A N | R O S L A N D  
i'm amazing,just with the way i am..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...