Friday, December 31, 2010

:: KaTA-KAta AtauPun UcAPan TErAkHir SebELUm PErPiSAhan BerLakU!! YAng PErGi TAkKAn KemBaLi..

disaaat penghujung tahun 2010..perginya tiada siapa mahu..hanya kenangan sahaja yang tinggal...

GOOD BYE 2010!! SPECIAL THANKS TO 2010!!!
Pic by:aufirhanrosland
Shoot at:somewhere on table
Iesya dan Jazz
Anak kepada Mama dan Papa aku lahh ni..
Pic by:aufirhanrosland
Shoot at:ROSAU Villa 


Dua beradik excited jer bila aku ajak diorang pi pusing tang Rantau Panjang..
Nak pi jalan kenalah buat kerja dulu..Jadi model sementara aku..
Pic by:aufirhanrosland
Shoot at:Depan Stokis AVAIL


JOM saya perkenalkan kerani setia Mama saya di AVAIL BEAUTY SDN. BHD.
Nama i/c Sahida tp panggil Kak Su. Kerani yang pertama sejak stokis Mamaku dibuka.
Pic by:aufirhanrosland
Shoot at:Dapur Dewan Ceria Cemerlang


Bagus betul budak dua orang ni..dengar jer apa yang aku cakap..pandai pulak buat muka tuh..
tak sia-sia bawak diorang pi jalan cari jersey Malaysia kat Rantau Panjang.
Pic by:aufirhanrosland
Shoot at:Masjid Minangkabau





..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..



Siapa lagi kalau bukan tuan empunya blog ini..
sajer letak pic nak test market dekat dunia blogger ni..
Pic by:Hanis Aziz
Shoot at:Rantau Panjang





Terima kasih buat semua yang menjayakan usaha aku ini samaada secara langsung atau tak langsung..Kepada yang tak terlibat diharapkan dapat menerima kenyataan bahawa anda bukan orang yang bertuah yang dipilih.
TERIMA KASIH.



p/s:siapa siapa sudi jadi model murahan boleh daftarkan diri..


::  S  E  K  I  A  N  ::
A U F I R H A N R O S L A N D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...