Friday, December 17, 2010

:: Aku jUMpa LiSa SuRihANi?? SuMPahh exCiTed!!


Semalam aku mimpi.. Tapi takde lah mimpi best sangat pun dan bukannya mimpi yang mengarut yang macam korang semua duk khayalkan.. Kali ni lain skit mimpinya..

Tapi korang jangan terkejut.. Tak pun korang semua mesti tak percaya punya.. Aku pun bila bangun pun dah tampar-tampar muka aku ni.. Rugi giler.. Kalau betul jadi kan best.. Papehal, meh aku citer dulu pasal mimpi aku semalam..

jeng..jeng..jeng..

Aku mimpi aku jumpa Lisa Surihani.. HAHAHA.. Aku dah kata,korang mesti tak kan percaya sebab korang semua jeles.. Hanya orang terpilih jer yang mimpi.. Sumpah terkejut aku bila bangun tidur pagi tadi.. Tersengih-sengih jer aku sepanjang pagi tadi.. (kan best kalau jumpa betul-betul). Aku memang minat kat Lisa ni.. Member bilik aku kat hostel pun dah tahu sangat..


 Gambar time shooting Jangan Pandang Belakang Congkak 2.
Rupanya, aku mimpikan orang ni semalam.. HAHAHA..

 Gambar Lisa time baru kepas buat rambut kat saloon.
 Betul ke mimpi aku jumpa dengan Lisa?? *konfius*

Lisa Surihani & Siti Nurhaliza
 Aku memang obsess dengan both of you!!! 

p/s : ohh!!alangkah indahnya kalau bleh date dgn Lisa..

::  S  E  K  I  A  N  ::
A U F I R H A N R O S L A N D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...